Zaposlenje u Primero Rent a Car

Zaposlenje


Iskoristite idealnu šansu, postanite deo Europcar tima

Primero Rent a Car d.o.o. Beograd je lider u oblasti iznajmljivanja vozila.

Pozivamo Vas da se pridružite i steknete iskustvo u vodećoj kompaniji u oblasti iznajmljivanja vozila.

Primero Rent a Car d.o.o. Beograd je nosilac franšiza Europcar i Global Rent a Car za države Srbiju i Crnu Goru. Profesionalnim radom i stalnim ulaganjem u kadrove i opremu kompanija se konstantno razvija i raste. Razvojem novih proizvoda, kanala prodaje i ponudom velikog broja modela vozila trudimo se da poboljšamo kvalitet usluge, a bezbednost i konfor svojim klijentima podignemo na najviši novo.

Smatramo da smo dinamična kompanija koja nudi adekvatnu nadoknadu i mogućnost dodatne zarade, odličnu obuku i obilje mogućnosti za Vaš profesionalni razvoj i napredovanje. Imamo znanje i iskustvo, i želja nam je da zaposlimo ljude koji su profesionalci i rade sa ljubaznošću kako bi doprineli da budemo najbolji izbor za naše klijente.

 

SEKTOR PRODAJE - SALES REPRESENTATIVE

SEKTOR NABAVKE - PURCHASE OFFICER

SEKTOR PRODAJE - JUNIOR SALES & KEY ACCOUNT EXECUTIVE - AGENT PRODAJE PRAVNIM LICIMA

SEKTOR PRODAJE - SALES AND BILLING ADMINISTRATOR - ADMINISTRATOR U SEKTORIMA PRODAJA I NAPLATA

SEKTOR PRODAJE - RENTAL SALES AGENT

SEKTOR OPERACIJE - PREPARATION AGENT - VOZAČ

SEKTOR NABAVKE - PURCHASING ASSISTANT

SEKTOR PRODAJE

 

SALES REPRESENTATIVE


važenje oglasa do: 31. Oktobar 2024.    lokacija: Beograd    broj izvršilaca: 1

Posao u call centru

Opis pozicije:

  • Da putem call centra daje tačne informacije, ponude i da vrši rezervacije za klijente
  • Kontrola prispelih rezervacija po procedurama rasporeda vozila u posebnom softveru za rad
  • Da vrši kontrolu kapaciteta i prodaje, shodno stanju raspoloživosti vozila u floti i prema tražnji
  • Da vrši prodaju usluga kompanije za poznate domaće kupce u zemlji i inostranstvu
  • Vođenje evidencije o dodatnoj opremi i obavljanje kontrole raspoloživosti
  • Izrada izveštaja o dnevnom i mesečnom stanju kapaciteta prispelih rezervacija, kao i za druge potrebne parametre po nalogu pretpostavljenog
  • Da čini operativnu sponu između poslovnica i fleet odeljenja, a u ciju tačnih podataka o novopristizanju vozila, novim grupama vozila, zameni guma kao i stanju vozila u servisima i da shodno tome raspoređuje rezervacije za ta vozila
  • Proaktivno vršenje nadzora i kontrole nad poslovima i predlaganje novih i inovativnih načina rada u službi, kao i u kompaniji
  • Da na najbolji način predstavlja Europcar pred klijentima u svim vidovima komunikacije

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Srednja ili viša stručna sprema
  • Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)
  • Znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)

Da biste bili idealan kandidat za ovu poziciju, treba da posedujete sledeće osobine:

  • Komunikativnost Vam je prirodni talenat, a osećaj za prodaju najjača vrlina
  • Izbegavate poslove koji odišu rutinom i monotonijom
  • Volite uzbuđenje i dinamičnost koju sa sobom nosi prodaja
  • Uvek ste radi da se dokažete u jakoj konkurenciji mladog tima

Nudimo ti:

  • Treninge neophodne za kvalitetno obavljanje posla
  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Kancelarija u mirnom kraju Beograda
  • Prijava na neodređeno
  • Fiksna plata + mogućnost bonusa
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Reservations center executive„ na email adresu sr.racporue@oasop. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

SEKTOR NABAVKE

 

PURCHASE OFFICER


važenje oglasa do: 31. Oktobar 2024.    lokacija: Beograd    broj izvršilaca: 1

Nabavka vozila

Opis pozicije:

  • Izračunava troškove modela po periodima, vodi urednu evidenciju i izveštava
  • Uredno arhivira ponude dobavljača, konfiguracije vozila i troškove
  • Izveštava na dnevnom, nedeljnom, mesečnom, kvartalnom, godišnjem nivou o promenama
  • Planiranje troškova flota, praćenje i kontrola realizacije troškova i izveštavanje
  • Prati plan nabavke vozila, komunicira sa dobavljačima, informiše tim i obezbeđuje pravovremenu isporuku
  • Unosi promene u dokument realizacije nabavke, obaveštava kolege iz drugih sektora – rezervacije, prodaja i flotnog odeljenja
  • Planira finansiranje i prati raspoloživost budžeta, izveštava i najavljuje finansiranje dobavljačima i finasnijerima, evidetira realizaciju i obaveštava kolege iz drugoh sektora - rezervacije, prodaja i flotnog odeljenja
  • Predlaže nova rešenja u cilju ubrzanja, vidljivosti i poboljšanja kvaliteta rada
  • Planira, priprema i obezbeđuje dokumenta i sve što je potrevbno za realizaciju subvencije vozila
  • Prosleđuje jasne informacije o uslovima pod kojim se isporučuju vozila kao i opremi koja se dobija uz ista
  • Kontrola dogovorenih uslova pri preuzimanja vozila od dilera, opreme, organizacija, kompletiranja vozila – pribor, patosnice, obavezna oprema…
  • Saradnja na unapređenju softvera radi unapređenja poslovanja
  • Saradnja na formiranju plana godišnjih troškova
  • Praćenje statusa proizvodnje i isporuke vozila za dalju prodaju, obezbeđivanje i praćenje isporuke novih i polovnih vozila za dalju prodaju, komunikacija sa klijentima, dobavljačima, fakturisanje vozila i praćenje uplata po izdatim fakturama, praćenje dugovanja i broja isporučenih vozila po proizvođaču/dobavljaču i kupcu, prikupljanje potrebne dokumentacije od dobavljača i špeditera i obezbeđivanje potrebne dokumentacie za klijenta. Izveštavanje.
  • Učestvovanje u tenderima za nabavku delova, usluga i potrošnog materijala
  • Priprema porudžbine indirektnih dobara: priprema specifikaciju prethodno odobrenih porudžbina (obavezna oprema, pneumatici, dodatna oprema, alarmi, OBD, GPS, navigacije, patosnice, potrošni materijal-privesci, nalepnice, ramovi za tablice, sedišta za bebe..., transporta vozila iz inostranstva-obezbeđenje ovlašćenja, ugovaranje rokova, dostava/preuzimanje dokumentacije.....)
  • Uvoz/izvoz vozila za potrebe poslovanja, organizacija špedicije i carine
  • Kalkulacija troškova transporta, carine, špedicije i cena vozila pri uvozu i izvozu
  • Opis se odnosi na teritorije na Kojima je zatupljen Primero (SRB, MNE, HR)

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Prednost će imati kanidati sa višom ili visokom stručnom spremom
  • Tehničko poznavanje vozila i sklopova na vozilima
  • Poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office - Excel srednji nivo)
  • Mogućnost rada u novim softverima
  • Znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije

Profil kandidata:

  • Odličnih organizacionih sposobnosti i mogućnost rada na više zadataka paralelno
  • Spremnost na timski rad, učenje i napredovanje u karijeri
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv, fleksibilan
  • Sposoban da radi u stresnim i neuobičajenim situacijama kako bi se održao dobar korisnički servis
  • Odgovoran i savestan

Nudimo ti:

  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Kancelarija u mirnom kraju Beograda
  • Slobodan vikend
  • Fiksna plata uz stalno zaposlenje
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Purchase officer„ na email adresu sr.racporue@oasop. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

SEKTOR PRODAJE

 

AGENT PRODAJE PRAVNIM LICIMA - JUNIOR SALES & KEY ACCOUNT EXECUTIVE


važenje oglasa do: 31. Oktobar 2024.    lokacija: Beograd    broj izvršilaca: 1

Posao prodaje pravnim licima

Opis pozicije:

  • Poznaje sve usluge, proizvode i kompletan portfolio kompanije
  • Pruža informacije korporativnim klijentima, kreira ponude i vrši rezervacije vozila u njihovo ime
  • Vrši prodaju usluga najma kompanijama, kako domaćim tako i stranim
  • Prati realizacije najmova, izdatih računa, kao i naplatu istih
  • Izrađuje izveštaje o ostvarenjima na mesečnom, kvartalnom i godišnjem nivou
  • Proaktivno vrši nadzor i kontrolu nad poslovima i predlaže nove, inovativne ideje
  • Prati tok naplate potraživanja i signalizira kako klijentima tako i nadređenima postojanje eventualnih problema
  • Prisustvuje sastanicma u cilju akvizije novih korporativnih klijenata
  • Predstavlja kompaniju u najboljem svetlu pred klijentima i u svim vidovima komunikacije
  • Prati situaciju na tržištu, ponudu konkurencije i atraktivnost Europcar ponude

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Viša ili visoka stručna sprema (saobraćajnog, mašinskog ili ekonomskog usmerenja)
  • Poznavanje vozila
  • Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)
  • Znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)

Profil kandidata:

  • Iskustvo u radu sa klijentima
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
  • Sistematični, odgovorni i savesni
  • Timski igrač sa izraženom samostalnošću u rešavanju problema
  • Sposobnost za rad u dinamičnom okruženju sa brzim promenama
  • Želja za učenjem, usavršavanjem i napredovanjem

Nudimo ti:

  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Kancelarija u mirnom kraju Beograda
  • Slobodan vikend
  • Korporativni laptop
  • Prijava na neodređeno
  • Fiksna plata + mogućnost bonusa
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Agent prodaje pravnim licima„ na email adresu sr.racporue@oasop. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

SEKTOR PRODAJE

 

ADMINISTRATOR U SEKTORIMA PRODAJA I NAPLATA


važenje oglasa do: 31. Oktobar 2024.    lokacija: Beograd    broj izvršilaca: 1

Posao sektor prodaje

Opis pozicije:

  • Izrada kalkulacija i ponuda, definisanje cene i uslova ka klijentu
  • Učestvuje u mesečnom fakturisanju
  • Vođenje i redovno ažuriranje postojeće baze klijenata
  • Arhiviranje dokumentacije
  • Vodi jedinstvenu bazu održanih sastanaka sa klijentima
  • Prati tok naplate potraživanja za sve klijente
  • Izveštava o stanju naplate potraživanja i daje predlog narednih koraka
  • Priprema i slanje opomena
  • Šalje predloge za aktivaciju menica
  • Ostali poslovi po nalogu poslodavca

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Srednja ili viša stručna sprema
  • Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office sa akcentom na odlično poznavanje Excel-a)
  • Poželjno znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)

Profil kandidata:

  • Motivisan i usmeren na rezultate
  • Spreman na timski rad i učenje
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
  • Sistematičan, detaljan, odgovoran i savestan

Nudimo ti:

  • Treninge neophodne za kvalitetno obavljanje posla
  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Kancelarija u mirnom kraju Beograda
  • Slobodan vikend
  • Fiksna plata uz stalno zaposlenje
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Data executive„ na email adresu sr.racporue@oasop. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

SEKTOR PRODAJE

 

RENTAL SALES AGENT


važenje oglasa do: 31. Oktobar 2024.    lokacija: Beograd    broj izvršilaca: 2

Zaposlenje Disponent

Opis pozicije:

  • Pružanje informacija klijentima o uslugama
  • Direktna prodaja usluga na šalteru poslovnice
  • Prijem rezervacija, kreiranje i dostavljanje ponuda
  • Izdavanje i prijem automobila
  • Organizacija i koordinacija rada poslovnice uz poštovanje administrativnih procedura
  • Izveštavanje

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Viša ili visoka stručna sprema (saobraćajnog, mašinskog ili ekonomskog usmerenja)
  • Tehničko poznavanje vozila i sklopova na vozilima
  • Znanje engleskog jezika (prednost će imati kandidati sa poznavanjem i drugog stranog jezika)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)
  • Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)

Profil kandidata:

  • Iskustvo u radu i rukovođenju timom
  • Iskustvo u radu sa klijentima
  • Odličnih organizacionih sposobnosti i usmereni na rezultate
  • Spremni na timski rad, učenje i napredovanje u karijeri
  • Komunikativni, ljubazni i strpljivi
  • Sistematični, odgovorni i savesni
  • Spremnost za rad u smenama, nedeljom i praznikom

Nudimo ti:

  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Prijava na neodređeno
  • Fiksna plata + mogućnost bonusa
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Rental Sales Agent“ na email adresu sr.racporue@oasop. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

SEKTOR OPERACIJE

 

PREPARATION AGENT - VOZAČ


važenje oglasa do: 31. Oktobar 2024.    lokacija: Beograd    broj izvršilaca: 2

Posao Vozača

Opis pozicije:

  • Primopredaja vozila
  • Kontrola i priprema vozila za rentiranje
  • Prepoznavanje neispravnosti i kvarova na vozilu i izveštavanje
  • Dopuna vozila gorivom, odvoženje na servis i pranje,  zamenu  guma...
  • Transfer vozila  između ispostava
  • Preuzimanje vozila iz dugih ispostava
  • Prezentacija vozila klijentima
  • Vožnje klijenata
  • Ostali poslovi po nalogu poslodavca
  • Izveštavanje

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Srednja ili viša stručna sprema (saobraćajnog ili mašinskog usmerenja)
  • Tehničko poznavanje vozila i sklopova na vozilima
  • Srednji nivo znanja engleskog jezika
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa višegodišnjim iskustvom)
  • Poželjno poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office)

Profil kandidata:

  • Motivisan i usmeren na rezultate
  • Spreman na timski rad i učenje
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
  • Sistematičan, detaljan, odgovoran i savestan
  • Spremnost za rad u smenama, nedeljom i praznikom

Nudimo ti:

  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Prijava na neodređeno
  • Fiksna plata + mogućnost bonusa
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Preparation Agent“ na email adresu sr.racporue@oasop. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

SEKTOR NABAVKE

 

PURCHASING ASSISTANT


važenje oglasa do: 31. Oktobar 2024.    lokacija: Beograd    broj izvršilaca: 1

Nabavka vozila

Opis pozicije:

  • Prodaja vozila (administracija pri otkupu i prodaji, pregled vozila, evidenciju stanja, organizacija pripreme i oglašavanje, prodaja, analizira tržište i predlaže cene, izvoz)
  • Praćenje naplate potraživanja
  • Administrativni i blagajnički poslovi
  • Evidencija, vođenje i arhiviranje dokumentacije
  • Analiza i izveštavanje
  • Učestvuje u tenderima za nabavku, obezbeđuje ponude od dobavljača
  • Izračunava troškove, analizira i priprema porudžbine
  • Učestvuje u planiranju nabavke i troškova flote
  • Prati statuse proizvodnje, ažurira, informiše i obezbeđuje pravovremenu isporuku

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Prednost će imati kanidati sa višom ili visokom stručnom spremom (mašinskog, saobraćajnog ili ekonomskog usmerenja)
  • Poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office, napredni excel obavezan)
  • Tehničko poznavanje vozila i sklopova na vozilima
  • Znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije

Profil kandidata:

  • Visoka odgovornost, sistematičnost, analitičnost, proaktivnost, savesnost
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv, fleksibilan
  • Odličnih organizacionih sposobnosti i mogućnost rada na više zadataka paralelno
  • Posvećenost poslu i poštovanje rokova
  • Spremnost na timski rad, učenje i napredovanje u karijeri

Nudimo ti:

  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Kancelarija u mirnom kraju Beograda
  • Slobodan vikend
  • Fiksna plata uz stalno zaposlenje
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Purchasing assistant„ na email adresu sr.racporue@oasop. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

PRIKLJUČITE NAM SE I ZASLUŽITE SVOJE MESTO U POSLOVNOM SVETU