Prikazana cena je sa uključenom taksom koja je u vezi sa izabranom poslovnicom
Osnovni paket osiguranja podrazumeva da imate učešće u šteti i krađi vozila do određenog iznosa koji zavisi od rezervisane grupe vozila. Kupovinom dodatnog osiguranja možete smanjiti ili u potpunosti izbeći finansijski rizik od štete i krađe vozila.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Prikazana cena je sa obračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV) u iznosu od
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Možete izmeniti ili otkazati Vašu rezervaciju bez ikakvih dodatnih troškova 24h pre preuzimanja vozila.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Vozilo vraćate sa istom količinom goriva kao prilikom preuzimanja. Svo nedostajuće gorivo uz dodatak takse za dosipanje goriva, će Vam biti naplaćeno.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Taksa za mladog vozača se tarifira za vozače starosti od 21-25 godina. Za određene više grupe vozila minimalna starost vozača je 25 ili 28 godina. Taksa ta starijeg vozača se tarifira za vozače starosti od 70-75 godina.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
DEPOZIT NA KREDITNOJ KARTICI JE OBAVEZAN Prihvatamo Amex, Visa ili Master kreditne kartice. Depozit se rezerviše isključivo preko kreditne kartice i za tu namenu se ne mogu koristiti Debitne i Elektron kartice. Prilikom preuzimanja vozila potrebno je imati važeću kreditnu karticu na ime glavnog vozača ili neke druge prisutne osobe. Iznos depozita koji će biti rezervisan na kreditnoj kartici je zbir: - iznosa najma - eventualnih iznosa dodataka i osiguranja koje ćete priključiti rezervaciji u narednom koraku - maksimalnog učešća u šteti i krađi Molimo Vas da na vreme proverite svoj kreditni limit koji bi trebalo da pokrije depozit. Prilikom vraćanja vozila, depozit će biti odblokiran. Sam proces oslobađanja zavisi od izdavaoca kreditne katice i obično traje oko 10 radnih dana. Dobićete potvrde koje možete pokazati izdavaocu kreditne kartice da bi ubrzali proces.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Opis "ili slično" podrazumeva da rezervisano vozilo možete biti ovo vozilo ili vozilo iz iste ili više grupe za istu cenu najma.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Najam uključuje KM za izabrani period najma. Dodatni kilometri će biti naplaćeni na kraju najma po ceni od EUR po dodatnom kilometru.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Osnovni paket osiguranja podrazumeva da ste osigurani od štete i krađe za sumu PREKO minimalnog učešća u šteti za rezervisanu grupu vozila (u ovom slučaju to je €). Kupovinom dodatnog osiguranja možete smanjiti ili u potpunosti izbeći finansijski rizik od štete i krađe vozila.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Prosečna starost našeg voznog parka je 6 meseci.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Da biste iznajmili ovu grupu vozila nephodno je da imate godina i minimum 2 godine posedovanja vozačke dozvole. Za vozače koji imaju starosti između 21 i 25 godina se doplaćuje taksa za mlade vozače u iznosu od 36,00 EUR, a za vozače od 70 do 75 godina se doplaćuje taksa za starije vozače u iznosu od 36,00 EUR za 3 dana najma.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Za luksuzne grupu vozila depozit za najam se rezerviše sa Vaše DVE KREDITNE KARTICE.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Vozilo je potrebno rezervisati 24h unapred u cilju dobijanja potvrde dostupnosti vozila. Molimo Vas da kontaktirate Europcar Call Centar ili da promenite zahtev za rezervaciju vozila.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Dodavanjem zaustavljanja možete uključiti lokaciju gde želite da stanete kao i vreme čekanja
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Dajemo Vam mogućnost da uključite i povratni transfer.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Dodavanjem zaustavljanja možete uključiti lokaciju gde želite da stanete kao i vreme čekanja
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Izbor broja putnika ne utiče na cenu, ali utiče na izbor grupa vozila koja će vam biti ponuđena.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Osrednja dimenzije kofera po kome ćemo meriti dostupan prtljažni prostor oma dimenziju 120cm (visina+širina+dužina).
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Unesite broj vašeg leta, kako bi bili sigurni da vas vozač čeka na ispravnom terminalu. Tako vozač može ispratiti eventualno kašnjenje vašeg leta.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Vaš vozač će vas sačekati kada sletite.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Besplatnih 60 minuta čekanja za polaske sa aerodroma ukolko nam date broj leta, u suporotnom 15 minuta.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Garantovana cena – nema dodatnih troškova.
Cena koju vidite je cena koju plaćate
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Tu smo za vas ukoliko smo vam potrebni.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Način plaćanja u dinarskoj protivvrednosti, po srednjem kursu NBS na dan izdavanja računa.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
DEPOZIT NA KREDITNOJ KARTICI JE OBAVEZAN
Prihvatamo Amex, Visa ili Master kreditne kartice.
Depozit se rezerviše isključivo preko kreditne kartice i za tu namenu se ne mogu koristiti Debitne i Elektron kartice. Prilikom preuzimanja vozila potrebno je imati važeću kreditnu karticu na ime glavnog vozača ili neke druge prisutne osobe.
Iznos depozita koji će biti rezervisan na kreditnoj kartici je zbir:
- iznosa najma
- eventualnih iznosa dodataka i osiguranja koje ćete priključiti rezervaciji u narednom koraku
- maksimalnog učešća u šteti i krađi (kupovinom dodatnog osiguranja možete smanjiti ili u potpunosti izbeći finansijski ruzik od štete i krađe vozila.)
Molimo Vas da na vreme proverite svoj kreditni limit koji bi trebalo da pokrije depozit. Prilikom vraćanja vozila, depozit će biti odblokiran. Sam proces oslobađanja zavisi od izdavaoca kreditne katice i obično traje oko 10 radnih dana.
Dobićete potvrde koje možete pokazati izdavaocu kreditne kartice da bi ubrzali proces.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Najam uključuje fiksnih km za 30 dana. Dodatni kilometri će biti naplaćeni na kraju najma po ceni od EUR po dodatnom kilometru.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Osnovni paket osiguranja podrazumeva da ste osigurani od štete i krađe za sumu PREKO minimalnog učešća u šteti za rezervisanu grupu vozila (u ovom slučaju to je €). Kupovinom dodatnog osiguranja možete smanjiti ili u potpunosti izbeći finansijski ruzik od štete i krađe vozila.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Najam uključuje KM / DNEVNO. Dodatni kilometri će biti naplaćeni na kraju najma po ceni od EUR po dodatnom kilometru.
Da li su ti ove informacije bile od koristi?
Preuzmi uslove najma vozila za fizička lica
Preambula
Hvala Vam na iznajmljivanju uz Europcar!
PRIMERO RENT A CAR D.O.O. (u daljem tekstu: Europcar) je srpska kompanija sa registrovanim sedištem na adresi Vase Pelagića 38, 11040 Beograd, Srbija. Registrovana je u Agenciji za privredne registre Beograd pod matičnim brojem 17453416.
U skladu sa tekućim opštim Odredbama i uslovima angažovanja (u daljem tekstu: T&C), Europcar ima sledeće obaveze ukoliko se zaključi ugovor o iznajmljivanju:
Ugovornim odnosom između Vas i Europcar-a upravljaju sledeća dokumenta:
U slučaju kontradikcija između gorenavedenih dokumenata, uslovi prvog dokumenta preovlađuju nad ostalim dokumentima.
1) NA KOGA SE ODNOSE ODREDBE I USLOVI IZNAJMLJIVANJA?
T&C se odnose na Vas, osobu koja plaća najam i sve povezane troškove (a Vi takođe možete biti vozač), kao i na sve (ostale) vozače koji su izričito navedeni u Ugovoru o iznajmljivanju i stoga su ovlašćeni da upravljaju Vozilom.
Sva lica navedena u Ugovoru o iznajmljivanju su zajednički i lično odgovorni za plaćanje iznosa dospelih na osnovu ugovora.
2) KO MOŽE DA IZNAJMI, A KO MOŽE DA VOZI?
a) Ko može da iznajmi?
Svako pravno ili fizičko lice:
NAČINI PLAĆANJA KOJE PRIHVATA EUROPCAR |
Kreditna kartica |
Gotovina |
Vaučeri i kartice za elektronsko plaćanje |
DOKUMENTA KOJA ZAHTEVA EUROPCAR |
Lična karta ili pasoš |
Vozačka dozvola ispisana latiničnim slovima, važeća u Srbiji. Za ostale dozvole, potrebni su nam originali i međunarodne vozačke dozvole ili overeni prevod |
Dokaz stvarnog mesta boravka, bez poštanskih fahova, moguće putem „računa za komunalije“, npr. računa za struju |
Europcar može po slobodnom nahođenju da zaključi ili ne zaključi ugovor o iznajmljivanju sa klijentom.
Potrebne su Vam dve kreditne kartice za najam određenih viših klasa vozila:
b) Ko može da vozi? (u daljem tekstu: Vozač)
Ovlašćeni Vozač Vozila je svako fizičko lice koje ispunjava sledeće zahteve:
***Oba moraju biti ispunjena
c) Ko ne može da vozi Vozilo?
Nijedno lice koje nije izričito navedeno / identifikovano u Ugovoru o iznajmljivanju nije ovlašćeno da vozi Vozilo. Pored toga, svako lice koje ne može da pruži važeći identifikacioni dokument kao što je navedeno u odeljcima 2 a) i 2 b).
Ako Vi dozvolite neovlašćenom licu da vozi Vozilo, onda se ovo smatra kršenjem T&C i Vi ste odgovorni za sve posledice koje mogu nastati kao rezultat, uključujući mogućnost odgovaranja pre Europcar-om za štetu izazvanu od strane Vas i/ili neovlašćenog lica.
U takvim okolnostima, neovlašćeni vozač neće biti pokriven osiguranjem ili proizvodima za zaštitu ponuđenim preko Europcar-a. Primenjuje se samo osiguranje od sopstvene odgovornosti (obavezna zaštita).
Europcar zadržava pravo dodatne naplate penala za neovlašćenu vožnju u slučajevima kada je to dokazano, a po tabeli ispod (vrednosti su bez PDV-a). Ovaj penal ne zavisi od eventualnog štetnog događaja na vozilu i nije vezan za to.
*PDV je uključen u cenu
3) GDE MOGU DA VOZIM VOZILO (UGOVORNA TERITORIJA)
Najmoprimac i vozač ne smeju da koriste vozilo izvan ugovorne teritorije. Ugovorna teritorija je Evropa, sa izuzetkom dole navedenih teritorija koje se ne mogu koristiti. Vozač je u obavezi da plati naknadu za prelaz granice od 9,60 € po danu iznajmljivanja, a maksimalno 96,00 € za najam tokom kojeg dolazi do prelaska granice.
Nedozvoljene teritorije i države za sve kategorije vozila su:
Molimo imajte u vidu da morate da poštujete zakon, naročito propise automobilskog saobraćaja i obavezu plaćanja putarine u zemljama u kojima vozite Vozilo. Kao najmoprimac i vozač, odgovorni ste za sva potraživanja nastala usled odgovornosti vlasnika vozila tokom perioda iznajmljivanja.
4) ODGOVORNOST ZA ROBU PREVOŽENU IZNAJMLJENIM VOZILOM
Obaveštavamo Vas da Europcar ne pokriva robu unetu u vozila. Stoga, Europcar ne može biti odgovoran za izgubljenu dobit i povezane gubitke u poslovanju u kontekstu sprovođenja najma.
5) KOJE SU MOJE OBAVEZE PREMA VOZILU?
Kada iznajmljujete vozilo od Europcar-a, Vi i/ili svi Vozači morate poštovati sledeće odredbe:
Možete biti smatrani odgovornim od strane Europcar-a za sve štetne posledice nastale iz kršenja gore navedenih obaveza. Molimo imajte u vidu da neispunjavanje gore navedenih obaveza može ograničiti pravo nadoknade štete koju možete tražiti. Tako, u slučaju kršenja gore navedenih obaveza, Europcar zadržava pravo da zahteva trenutno vraćanje Vozila i naplatu troškova za naknadu štete.
6) KOJE SU USLUGE MOBILNOSTI UKLJUČENE AKO IZNAJMIM SAMO VOZILO?
Osnovni iznos iznajmljivanja uključuje sledeće usluge mobilnosti:
USLUGE MOBILNOSTI |
Autoodgovornost treće strane |
Osiguranje za štetu nastalu na vozilu (u daljem tekstu: CDW), uz odbitnu franšizu |
u zavisnosti od proizvoda ili u zavisnosti od različitih individualnih ugovora |
Delimično osiguranje od opšte odgovornosti, sa odbitnom franšizom u zavisnosti od proizvoda ili u zavisnosti od različitih individualnih ugovora, uključujući Osiguranje za krađu / gubitak vozila (u daljem tekstu: THW) |
Uključujući kilometražu odabranu tokom rezervacije |
Tehnička pomoć za Vozilo u slučaju kvara radnog stanja Vozila koji nije izazvan od strane najmoprimca i/ili Vozača (Pomoć u hitnim slučajevima) |
7) KOJE SU OSTALE USLUGE MOBILNOSTI KOJE NISU UKLJUČENE U NAJAM?
Europcar Vam predlaže nekoliko dodatnih usluga navedenih u Preporučenom cenovniku, Dodatak 2.
8) ŠTA JE UKLJUČENO U PLAĆENU CENU?
Podaci koje navedete Europcar-u u vreme rezervacije (kao što je trajanje iznajmljivanja ili Vaš uzrast i uzrast svih ostalih dodatnih vozača) imaju uticaj na cenu koju plaćate. Sve promene tih podataka stoga mogu da označavaju i promenu cene. Cena iznajmljivanja je ona na snazi u vreme rezervacije ili u vreme kada napravite naknadne promene u Vašoj rezervaciji.
Cena koju plaćate se sastoji od sledećih troškova:
Sklapanjem ugovora sa Europcar-om, izričito dozvoljavate Europcar-u da tereti Vaše sredstvo plaćanja za sve nenaplaćene iznose iznamljivanja. U tom pogledu, dajete izričitu saglasnost u poslovnici Europcar-a kada našem agentu dajete sredstvo plaćanja pre preuzimanja vozila.
9) KOJE SU OSTALE NAKNADE / TROŠKOVI KOJE MORAM DA PLATIM?
10) NA ŠTA TREBA DA OBRATIM PAŽNJU KADA PREUZIMAM VOZILO?
Ako primetite očigledne nedostatke ili štetu koja nije opisana u Ugovoru o iznajmljivanju, onda se postarajte da se doda napomena i da Vi i Europcar agent potpišete promenu dokumenta. Ovo se takođe odnosi na sve očigledne nedostatke ili štetu na rezervisanim dodacima.
11) KOJE SE PROCEDURE PRIMENJUJU PRI VRAĆANJU VOZILA?
Vozilo treba da vratite u Europcar poslovnicu, najkasnije na dan i u vreme prikazano u Ugovoru o iznajmljivanju.
Možete vratiti Vozilo u drugu Europcar poslovnicu za cenu navedenu u Preporučenom cenovniku, Dodatak 2, priloženom uz imejl potvrde, ukoliko ste rezervaciju napravili na daljinu. Ovaj dokument se može pogledati i na licu mesta, u poslovnici i/ili na Europcar veb-sajtu.
Period iznajmljivanja se završava kada vratite Vozilo u Europcar poslovnicu i predate ključeve Vozila i registraciona dokumenta Europcar agentu ili predstavniku.
Svako vraćanje Vozila pre datuma i vremena navedenog u Ugovoru o iznajmljivanju ne daje povod za povraćaj novca.
Kada vratite Vozilo u Europcar, morate iskoristiti priliku da pregledate Vozilo zajedno sa Europcar agentom ili predstavnikom i da sapotpišete izveštaj o šteti prilikom vraćanja vozila.
Na Vaš zahtev, Europcar Vam daje potpisani dokument kojim Europcar navodi da je Vozilo pravilno vraćeno Europcar-u.
Europcar se ne može smatrati odgovornim za eventualnu imovinu i/ili predmete koje ste zaboravili u Vozilu, osim ukoliko možete da dokažete da su imovina i/ili predmeti nestali u okviru odgovornosti Europcar-a.
Europcar preporučuje vraćanje Vozila tokom radnog vremena poslovnice. Međutim, da bi se ispunile specifične potrebe klijenata, Europcar nudi dodatnu uslugu van radnog vremena u određenim poslovnicama. Možete naći Europcar 24h poslovnice i poslovnice sa produženim radnim vremenom.
Ukoliko odaberete ovu uslugu van radnog vremena, Europcar ima pravo da sastavi izveštaj o stanju Vozila bez Vašeg prisustva i nakon predaje ključeva.
Naročito, treba da prijavite sve nezgode i/ili štetu koja utiče na stanje Vozila u dokumentu koji se nalazi u fascikli sa dokumentima vozila, u pretincu.
U zavisnosti od dostupnih sistema i informacija koje ste dobili od Europcar-a, ovaj dokument mora ostati u Vozilu ili se mora vratiti sa ključevima u „kutiju za vraćanje ključeva“, predviđenu u tu svrhu.
Molimo obratite pažnju da se Ugovor o iznajmljivanju ne završava automatski nakon ostavljanja ključeva: Vozilo ostaje na parking mestu gde ste ga parkirali do otvaranja Europcar poslovnice, koja će preduzeti pregledanje Vozila i okončati Ugovor o iznajmljivanju. Stoga, Europcar Vas podseća da morati parkirati Vozilo na prostor predviđen u tu svrhu, tako da Vozilo ne predstavlja opasnost za druge i ne ometa saobraćaj, na način naveden u saobraćajnim propisima. Dokumenta vozila ostaju u pretincu vozila. Ukoliko se Vozilo pregleda u kasnijem trenutku - tokom otvaranja poslovnice - Europcar Vam preporučuje da slikate Vozilo da biste imali dokaze o datumu i stanju u kojem je Vozilo vraćeno, nakon parkiranja i pre ostavljanja ključeva.
Kada se izvrši pregled i u slučaju štete, Europcar će Vas obavestiti o ovome.
Europcar se ne može smatrati odgovornim za eventualnu imovinu i/ili predmete koje ste zaboravili u Vozilu, osim ukoliko možete da dokažete da su imovina i/ili predmeti nestali u okviru odgovornosti Europcar-a.
Ukoliko niste u stanju i/ili odbijate da pregledate Vozilo zajedno sa Europcar agentom ili predstavnikom, Europcar je ovlašćen da sam pregleda Vozilo bez Vašeg prisustva i da registruje Vaše odbijanje pregledanja inventara.
Primenjuje se ista procedura kao ona gore opisana (videti 11 - b).
U slučaju da Vozilo nije vraćeno na dan naveden u Ugovoru o iznajmljivanju i ukoliko odmah ne obavestite Europcar o zakasnelom vraćanju, Europcar smatra da je Vozilo protivpravno prisvojeno i ima pravo da slučaj prijavi nadležnim lokalnim vlastima. U tom slučaju, Najmodavac ima pravo da primeni institut samopomoći i da bez prethodne saglasnosti Najmoprimca, samostalno i bez odlaganja preuzme državinu na Vozilu. Radi preuzimanja državine na Vozilu Najmodavac ima pravo da angažuje treća pravna i fizička lica. Svi troškovi angažovanja trećih lica padaju na teret Najmoprimca, tako da će Najmodavac te troškove prefakturisati Najmoprimcu. Prilikom preuzimanja vozila, biće sačinjen zapisnik koji će potpisati 3 predstavnika Najmodavca. U zapisniku će biti konstatovano stanje vozila, kao i pokretne stvari koje su pronađene u vozilu, sa njihovim fotografijama, o čemu će Najmodavac bez odlaganja obavestiti Najmoprimca, sve kako bi Najmoprimac došao u prostorije Najmodavca i preuzeo pronađene pokretne stvari. Ukoliko Najmoprimac ne preuzme pronađene pokretne stvari u roku od 10 dana od dana prijema obaveštenja Najmoprimca, Najmoprimac nije dužan da te stvari nadalje čuva i ima pravo da ih uništi. Najmoprimac je saglasan sa tim da će jednostrano sačinjeni zapisnik od strane Najmodavca biti validan dokaz o stanju vozila i svim drugim okolnostima vezano za vraćanje iznajmljenog vozila, iako je taj zapisnik jednostrano sačinio Najmodavac, a sve imajući u vidu da je zapisnik jednostrano sačinjen jer Najmoprimac nije ispunio svoju ugovornu obavezu vraćanja iznajmljenog vozila.
U tom slučaju, Europcar ima pravo da naplati svaki dodatan dan po tekućoj tarifi iznajmljivanja; ukoliko ne pokažete da više ne raspolažete Vozilom ne svojom krivicom ili da nevraćanje Vozila nije nastalo Vašom krivicom; i potražuje od Vas svu štetu i gubitke pretrpljene od strane Europcar-a i sve kazne, putarine, novčane kazne i sankcije koje pripadaju Vozilu kao rezultat potraživanja izdatih od stranih javne uprave u svrhu identifikovanja počinioca ili razjašnjenja ostalih okolnosti koje se odnose na kršenje ili krivični postupak.
Europcar takođe ima pravo da počne sudski postupak radi zahtevanja trenutnog vraćanja Vozila. U tom slučaju, zaštita i dodatne ugovorne usluge nisu na snazi.
12) ŠTETA NANETA VOZILU
U slučaju razlika u stanju Vozila opisanom pri preuzimanju i identifikovanom pri povratku, plaćate iznos dole definisan ukoliko ste Vi ili Vozač skrivljeno izazvali štetu.
Ukoliko je neka šteta identifikovana po vraćanju Vozila i po obavljenom pregledu, u Vašem prisustvu i u prisustvu Europcar agenta ili predstavnika, i ukoliko priznate štetu potpisivanjem izjave o vraćanju Vozila, sledeće odredbe su primenjive u zavisnosti od obima štete:
Ako osporite štetu ili njihovo fakturisanje odbijanjem da potpišete izjavu o vraćanju Vozila, Europcar primenjuje proceduru opisanu ispod (videti član 12-b).
Ukoliko se šteta identifikuje tokom pregleda Vozila od strane agenta ili predstavnika bez Vašeg prisustva, Europcar će Vam poslati sledeća dokumenta:
Moći ćete da osporite identifikovanu štetu i njihovo fakturisanje u roku od 14 dana nakon slanja dokumenta (putem emejla ili redovne pošte).
Ako ne osporite ili opravdate štetu unutar gorenavedenog perioda od 14 dana, Europcar zadržava pravo da Vam fakturiše troškove identifikovane popravke ako ste Vi ili najmoprimac skrivljeno izazvali štetu.
Europcar zadržava pravo da isključi najmoprimca i/ili Vozača ako su izazvali izuzetno veliku količinu štete.
Europcar ima pravo da nakon završene primopredaje (vraćanja) vozila izvrši naknadni pregled mehaničkih delova i/ili funkcionalnosti vozila i bez prisustva Klijenta, imajući u vidu da je taj pregled neophodno izvršiti upotrebom/vožnjom vozila u određenom trajanju. Ukoliko se tom prilikom, šteta na mehaničkim delovima/funkcionalnosti vozila, koja se ne može utvrditi vizuelnim pregledom vozila (prilikom vraćanja), utvrdi bilo u prisustvu ili bez prisustva klijenta, Europcar će Vas o tome obavestiti i dostaviti Vam dokaz o vrsti štete i njenoj visini, u kom slučaju je Klijent dužan da Europcaru nadoknadi nastalu štetu, a Europcar je ovlašćen da nastalu štetu naplati iz položenog depozita.
Molimo obratite pažnju da, u zavisnosti od pretrpljene štete i tipa zaštite na koju ste se pretplatili preko Europcar-a (videti Europcar Odredbe osiguranja i zaštite priložene uz imejl potvrde i dostupne u svim Europcar poslovnicama i/ili na Europcar veb-sajtu), može, ali ne mora Vam biti naplaćen pun ili delimičan iznos troškova popravke.
U slučaju da se gume ne zamene u zakonom propisanom roku i Najmoprimac upotrebljava vozilo na neodgovarajućim gumama, kasko polisa ne važi, te je Najmoprimac dužan da Najmodavcu nadoknadi celokupnu štetu koja nastane upotrebom vozila. U svakom slučaju, moći ćete da osporite štetu i njihovo fakturisanje delanjem u skladu sa odredbama člana 26.
13) ŠTA SE OČEKUJE OD MENE U POGLEDU ODRŽAVANJA VOZILA?
Tokom iznajmljivanja, morate preduzeti sve neophodne mere zaštite da biste Vozilo zadržali u istom stanju u kojem ste ga preuzeli.
Treba da pazite na sve signale kontrolnih lampica na instrument tabli Vozila i da preduzmete sve neophodne aktivnosti za zaštitu u skladu sa uputstvom za upotrebu. Ako imate neka pitanja, molimo kontaktirajte naše Upravljanje hitnim slučajevima na +381 11 785 2818.
Bićete obavešteni o sledećem intervalu servisiranja (menjanje ulja i filtera) na početku iznajmljivanja. U obavezi ste da poštujete ovo pravilo i da sprečite kršenje intervala servisiranja iznajmljenog vozila. U tom slučaju, može Vam se naplatiti Naknada za izgubljenu garanciju u vrednosti od 600 do 6.000 EUR.
Sve izmene i mehaničke intervencija na Vozilu su zabranjene bez prethodnog pisanog odobrenja Europcar-a. Ukoliko se prekrši ovo pravilo, morate snositi pravilno opravdane troškove vraćanja Vozila u isto stanje u kojem ste ga preuzeli.
Najmoprimac može izvršiti popravke koje su neophodne da bi se obezbedila radna i putna sigurnost vozila, sprovedene do maks. iznosa od 50,00 EUR, bez daljih implikacija. Veće popravke se mogu izvesti isključivo uz saglasnost Europcar-a. Europcar snosi troškove popravke ukoliko su proizvedeni relevantni računi, osim ako najmoprimac nije odgovoran za štetu, videti 23.
Bićete smatrani odgovornim od strane Europcar-a za sve štetne posledice nastale iz kršenja gorenavedenih obaveza.
14) ŠTA DA RADIM U SLUČAJU NEZGODE, MEHANIČKOG KVARA ILI KRAĐE VOZILA?
U slučaju nezgode ili remećenja radnog stanja Vozila usled tehničkih nedostataka koji Vas sprečavaju da nastavite putovanje i/ili Vas primoravaju da zaustavite Vozilo da biste sprečili kvar, pružamo Vam usluge Upravljanja hitnim slučajevima, uključene u cenu iznajmljivanja. Uslovi ove usluge Upravljanja hitnim slučajevima su predstavljeni u Dodatku 1 tekućih T&C. U pomenutim slučajevima treba da kontaktirate našu uslugu Upravljanja hitnim slučajevima na broj telefona +381 11 785 2818.
Obavestićemo policiju i Europcar odmah nakon nezgode, požara, krađe, divljih životinja i drugih incidenata. Potraživanja protivne strane ne moraju biti razmatrana. Čak i ako je šteta neznatna, najmoprimac pravi pisani izveštaj sa nacrtom, bez odlaganja. Izveštaj o nezgodi mora da uključuje naročito ime i adresu umešanih lica i svih svedoka, kao i registracioni broj umešanog vozila. Najmoprimac će, ne kasnije od 2 časa u odnosu na momenat kada je utvrdio nastanak štetnog događaja, obavestiti Najmodavca i Policiju o štetnom događaju. U slučaju štete Najmoprimac mora ispuniti „Izveštaj o šteti na vozilu“ ili „Evropski izveštaj o nezgodi“ i predati dokument Najmodavcu u roku od 48 sati. Najmodavac će prijaviti štetu Osiguravajućem društvu.
U slučaju krađe Vozila, odmah ćete priložiti Europcar-u kopiju izveštaja o krađi podnetog lokalnim policijskim vlastima, zajedno sa ključevima i zvaničnim dokumentima Vozila, ukoliko i oni nisu ukradeni. U slučaju krađe ili nezakonitog nestanka Vozila počinjene od strane trećeg lica, Najmoprimac je dužan da odmah to prijavi Najmodavcu i Policiji. U slučaju pokušaja oduzimanja ili sprovođenja preuzimanja od strane trećih lica ili pokušaja preuzimanja vlasništva nad Vozilom, čak i ako te pokušaje vode državni organi (u slučaju konfiskacije ili plenidbe) Najmoprimac će odmah pismeno obavestiti te osobe da iznajmljeno vozilo ne može biti predmet prinudnog izvršenja protiv Najmoprimca, imajući u vidu da je vozilo isključivo vlasništvo Najmodavca.
15) KADA ĆU PRIMITI FAKTURU I PLATITI IZNAJMLJIVANJE?
Primićete konačnu fakturu kada su svi elementi iznajmljivanja rešeni, najranije jedan dan nakon datuma vraćanja Vozila. Sve fakture se ponovno računaju i prebacuju iz EUR u lokalnu valutu (RSD), po srednjem kursu Narodne banke Srbije.
Plaćate ili Vam se naplaćuje pun iznos u jednom ili više delova, ili Europcar pravi direktno zaduženje putem dogovorenog načina plaćanja u zavisnosti od proizvoda i načina plaćanja.
Sve dodatne naknade i troškovi biće naplaćeni kada vratite Vozilo (ukoliko se mogu izračunati u to vreme).
Ukoliko ste napravili dodatne troškove, kao što su kazne ili šteta izazvana na Vozilu, identifikovana bez Vašeg prisustva, Europcar će kasnije naplatiti ove troškove i primenjive administrativne naknade, sve ove administrativne naknade (naknade za upravljanje štetom, naknade administrativnih kazni), kada Europcop postane svestan svih troškova.
U tom pogledu, imate period od četrnaest (14) dana, počev od datuma slanja (putem imejla ili redovne pošte) obaveštenja o naplati, da osporite i opravdate svoju odgovornost za te naknade. U slučaju da nema osporavanja ili opravdanja u toku gorenavedenog perioda, iznos tih naknada se naplaćuje.
Faktura Vam se šalje elektronskim putem, ukoliko ste prethodno dali saglasnost. Ako odbijete da fakturu primite elektronskim putem, možete odabrati da primite papirnu fakturu.
Ukoliko se plaćanje vrši direktnim zaduženjem, ugovara se obaveštenje od jednog dana unapred, koje se ispunjava slanjem obaveštenja o zaduženju.
Pored toga, ako datum valute prikazan na fakturi istekne i ako ne platite nakon primanja pisanog upozorenja, morate da platite zateznu kamatu od 5% iznad relevantne osnovne kamate, ako ste korisnik. Zatezna kamata je 8% iznad relevantne osnovne kamate, ako ste poslovni korisnik. Najmoprimac može da prikaže da je stvarni gubitak usled neizvršenja obaveze manji.
Ako neizvršenje obaveze najmoprimca čini neophodnim angažovanje agencije za naplatu dugovanja, onda najmoprimac mora da snosi nastale troškove ako nije bio očigledno nesposoban da plati ili ako nije želeo da plati, i takođe nije osporio osnov potraživanja.
Ako se iznos fakture ne plati do datuma valute, morate da platite zateznu kamatu pored iznosa sa neplaćene fakture.
16) ŠTA AKO ŽELIM DA OTKAŽEM ILI IZMENIM REZERVACIJU?
Možete da izmenite Vašu rezervaciju, bez naknade, pod uslovom da obavestite Europcar najmanje 24 časa pre početka iznajmljivanja.
Molimo imajte u vidu da nove cene iznajmljivanja mogu biti primenjive ako izmenite rezervaciju.
Izmene rezervacije se mogu izvršiti kontaktiranjem našeg rezervacionog centra na +381 11 785 2820 ili na reservations@europcar.rs.
Ako ste platili unapred Vašu rezervaciju preko interneta:
Ako niste platili unapred Vašu rezervaciju preko interneta:
17) ŠTA AKO ŽELIM DA PRODUŽIM UGOVOR O IZNAJMLJIVANJU?
U slučaju da želite da produžite Period iznajmljivanja naveden u Ugovoru o iznajmljivanju, treba da preduzmete sledeće korake:
Za sva produženja manja od 24 časa, pozovite Europcar Korisnički servis na telefonski broj +381 11 785 2820
Za sva produženja duža od 24 časa, Vi ćete:
Ako ne poštujete gorepomenute uslove, odredbe gornjeg odeljka „Vraćanje vozila“ se primenjuju. Ukoliko dođe do bilo koje druge preteće nesposobnosti plaćanja za koju Najmodavac proceni da može ugroziti ispunjavanje preuzetih obaveza po zaključenom ugovoru, Najmodavac ima pravo da raskine ovaj ugovor.
18) KOJA JE POLITIKA GORIVA?
Sva Vozila su opremljena punim rezervoarom goriva. Od Vas se očekuje da vozilo vratiti sa istim nivoom goriva. Molimo obratite pažnju da Europcar može od Vas zahtevati dokaz o kupovini goriva (račun).
Ako niste vratili vozilo sa punim rezervoarom, naplatiće Vam se troškovi nedostajućeg goriva, uključujući naknadu za ponovno sipanje goriva. Molimo pogledajte Preporučeni cenovnik, priložen uz imejl potvrde i dostupan u Europcar poslovnicama i/ili na Europcar veb-sajtu.
19) MORAM LI DA PLATIM DEPOZIT PRE PODIZANJA VOZILA?
Kada preuzmete Vozilo, morate da platite depozit. Ako plaćate kreditnom karticom, pravi se ovlašćenje za depozit. Iznos depozita uzima u obzir kategoriju Vozila, Period iznajmljivanja i sve dodatne proizvode i/ili usluge mobilnosti koje ste odabrali prilikom preuzimanja Vozila.
Depozit je namenjen pokrivanju dodatnih troškova iznajmljivanja.
Pravilo računanja primenjeno za određivanje iznosa depozita je maksimalan iznos učešća za kategoriju iznajmljenog vozila + iznajmljivanje + troškovi rezervoara. Ovaj iznos se može umanjiti za neke kategorija automobila nakon kupovine određenih dodatnih paketa osiguranja, koji smanjuju iznos učešća ili naplatu pri krađi.
Iznos je određen u Ugovoru o iznajmljivanju i poslat u imejlu potvrde u vreme rezervisanja.
Ako nisu identifikovani dodatni troškovi iznajmljivanja, onda se depozit vraća na kraju iznajmljivanja. Depozit se vraća preko banke u roku do 8 radnih dana.
20) MOGU LI DA PLATIM IZNAJMLJIVANJE STRANOM KREDITNOM KARTICOM?
Da, možete, ali se svako plaćanje vrši u lokalnoj valuti - RSD. Ne možemo vršiti naplatu u stranim valutama. Međutim, bankarski sistem unutar zemlje će konvertovati uplatu u lokalnu valutu.
21) ŠTA EUROPCAR RADI DA BI ZAŠTITIO MOJE LIČNE PODATKE?
Europcar ovim obaveštava Klijente o obradi njihovih ličnih podataka. Europcar obrađuje lične podatke Klijenata samo u zakonske svrhe, u onoj meri koja je neophodna za ispunjavanje obaveza Europcar-a, određenih tekućim propisima, ugovornim obavezama, da bi se pružile usluge Klijentima. Europcar koristi lične podatke za sprovođenje poslovnih aktivnosti, na način i u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka. Europcar može pružiti lične podatke pravnim i fizičkim licima, ili državnim vlastima (policiji, sudu ili sudiji).
Potencijalni korisnici ličnih podataka Klijenata moraju biti regulatorni organi i državne vlasti, kojima je Europcar obavezan da pruži podatke u skladu sa Zakonom. Europcar prikuplja i obrađuje takve podatke u skladu sa Zakonom i dobrovoljnom saglasnošću Klijenta.
Potpisivanjem ovog ugovora, najmoprimac priznaje da je obavešten unapred od strane Europcar-a o pravilima i principima koji se tiču obrade ličnih podataka. Prema gorenavedenom, najmoprimac ovim daje dobrovoljnu saglasnost da Europcar može da obradi lične podatne najmoprimca u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka.
Potpisivanjem ovog ugovora, najmoprimac izričito i neopozivo potvrđuje da je obavešten od strane Europcar-a o pravilima i principima koji se tiču obrade ličnih podataka, a koji su sadržani u politici privatnosti sa kojom Najmoprimac potvrđuje da je pročitao i da je upoznat sa njenom sadržinom. Prema gorenavedenom, najmoprimac ovim daje dobrovoljnu saglasnost da Europcar može da obradi lične podatke najmoprimca u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka. Ovim Vas posebno obaveštavamo o sledećim okolnostima vezano za obradu ličnih podataka: PRAVNO LICE KOJE PRIKUPLJA PODATKE O LIČNOSTI PRIMERO RENT A CAR DOO BEOGRAD sa sedištem u Beogradu, ulica Vase Pelagića br. 38, MB: 17453416, PIB: 102449114
LICE ZA ZAŠTITU PODATAKA O LIČNOSTI Kosana Arsić, email adresa: kosana.arsic@europcar.rs kontakt telefon: +381 11 785 2789
PODACI O LIČNOSTI KOJI ĆE BITI OBRAĐIVANI Podaci poput imena i prezimena, matičnog broja, pola, datuma i mesta rođenja, adrese prebivališta, adrese stana, broja telefona, e-mail adrese, kao i druge podatke koje o sebi to lice odluči da podeli sa rukovaocem podataka o ličnosti.
SVRHA I OSNOV NAMERAVANE OBRADE PODATAKA O LIČNOSTI Svrha i osnov obrade ličnih podataka jeste:
zaključenje ili izvršenje zaključenog ugovora o najmu, a u cilju ostvarenja prava i obaveza po tom ugovoru (član 12. stav 1. tačka 1. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti)
poštovanje pravnih obaveza Najmodavca, odnosno postupanje u skladu sa zakonom ili drugim propisima (član 12. stav 1. tačka 3. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti
LICA KOJIMA ĆE BITI OTKRIVENI PODACI O LIČNOSTI Najmodavac podatke o ličnosti može dostavljati pojedinim pravnim i/ili fizičkim licima ili državnim organima (policija, sud opšte nadležnosti ili prekršajni sud) kojima je Najmodavac dužan da dostavi podatke u skladu sa zakonom. Vaši lični podaci mogu biti otkriveni ostalim članicama grupacije Europcar International S.A.S.U, a ‘Société par Actions Simplifiée Unipersonnelle' registrovani u EUROPCAR INTERNATIONAL SASU, Bat OP - 2, rue René Caudron, 78960 Voisins-le-Bretonneux, Francuska, registrovani u Privrednooj Komori Versaja pod brojem: B 542 065 305 i društvu Primero rent a car CG d.o.o., registrovan na adresi Baku 88, 81000 Podgorica sa matičnim brojem preduzeća 02785552 - Franšiza Europcara za Crnu Goru.
IZNOŠENJE PODATAKA O LIČNOSTI IZ ZEMLJE Vaši podaci o ličnosti mogu biti izneti iz zemlje i to u Saveznu Republiku Nemačku, Republiku Francusku i Republiku Crnu Goru u kojim zemljama se primenjuje primereni nivo zaštite obrade ličnih podataka u skladu sa Odlukom o listi država, delova njihovih teritorija ili jednog ili više sektora određenih delatnosti u tim državama i međunarodnih organizacija u kojima se smatra da je obezbeđen primereni nivo zaštite podataka o ličnosti ("Sl. glasnik RS", br. 55/2019).
ROK ČUVANJA PODATAKA O LIČNOSTI 10 godina.
AUTOMATIZOVANA OBRADA PODATAKA O LIČNOSTI Automatizovano donošenje odluke, uključujući profilisanje, kao i bilo koji oblik automatizovane obrade koji se koristi da bi se ocenilo određeno svojstvo ličnosti, može se primeniti prema licima čiji se podaci obrađuju samo u izuzetnim slučajevima i pod uslovima i na način iz člana 38. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, kao i u skladu sa svrhom tog zakona i njegovim zaštitnim odredbama koje se odnose na ličnosti čiji se podaci štite.
OBRADA PODATAKA O LIČNOSTI U DRUGE SVRHE O eventualnoj nameri da rukovalac podatke obrađuje u svrhu koja je različita od svrhe za koju su podaci prikupljeni, rukovalac će prethodno pružiti informacije o toj drugoj svrsi, kao i sve ostale bitne informacije.
22) DA LI SU VOZILA OPREMLJENA UREĐAJEM ZA PRAĆENJE?
Vozila kategorije Luksuzno „L“ (npr. Audi A6, BMW 5er MB – E klasa), Pune veličine „F, G“ (npr. BMX3, MB GLC, Audi Q5, MB GLE), Specijal „X“ (npr. MB GLS, Porsche Cayenne, Porsche Macan, Porsche Boxter, Porsche Panamera) i ostala odabrana vozila mogu biti opremljena tehnologijom koja omogućuje određivanje položaja vozila. Europcar zadržava pravo da opremi dodatne kategorije Vozila uređajem za praćenje. U slućaju da iznajmite tako opremljeno vozilo, morate posebno da date prethodnu pisanu saglasnost da Europcar može da prikupi, sačuva i koristi GPS koordinate i merenje brzine.
23) KOJA JE MOJA ODGOVORNOST U SLUČAJU ŠTETE?
a.
Najmoprimac je odgovoran za troškove popravke šteta usled nezgoda, gubitka, krađe ili nepravilnog rukovođenja vozilom ili neispunjenja ugovornih obaveza u skladu sa odredbama 2, 6 i 14 ovih uslova, u slučaju otpisivanja vrednosti zamene vozila manje od preostale vrednosti. Najmoprimac je takođe odgovoran za svu posledičnu štetu, naročito smanjenu vrednost, troškove šlep-službe, troškove tehničkih stručnjaka i naknade za administrativne troškove. Najmoprimac nije odgovoran ako ni najmoprimac ni vozač nisu odgovorni za štetu.
b.
Oslobađanje od obaveza se ugovara prema plaćanju dodatnog iznosa, onda Europcar oslobađa najmoprimca šteta za iznajmljeno vozilo u skladu sa principima osiguranja za štetu nastalu na vozilu (usled sudara), zasnovanog na relevantnim važećim uslovnim uzrocima za AK (opšti uslovi za osiguranje vozila u Srbiji), sa naknadnim odbitnim učešćem plus paušalni iznos od 29,50 EUR. Oslobađanje od obaveza pokriva štetu u nezgodama, tj. u incidentu, naglim delanjem mehaničkom silom sa spoljne strane; oštećenje kočnica, operativna šteta i čista šteta usled loma se ne računaju kao šteta u nezgodama. Oslobađanje od obaveza stoga ne pokriva naročito štetu nastalu usled nepravilnog tretiranja i/ili rukovanja, na primer, putem nepravilnog menjanja brzina ili sipanja pogrešnog goriva, ili usled utovarene robe. Odbitno učešće za svaku štetu zavisi od kategorije Vozila (za vozače mlađe od 25 godine, odbitna franšiza je najmanje 1.200,00 EUR).
*PDV je uključen u cenu
Lista odbitnih učešća primenjivih na relevantna vozila je dostupna u mestu zaključivanja ugovora. Odbitna učešća se primenjuju samo kada nije zaključen zaseban različit ugovor.
c.
Oslobađanje od obaveza ne oslobađa najmoprimca ugovornih obaveza po odredbama 2, 6 i 14 ovih uslova. Najmoprimac je u potpunosti obavezan u slučajevima namernog kršenja ugovornih obaveza, naročito za štetu koja nastaje usled neovlašćenog vozača (odredba 2) ili usled zabrane upotrebe (odredba 6). Ako je najmoprimac namerno napustio mesto nezgode ili prekršio obavezu po odredbi 14, najmoprimac je takođe u potpunosti odgovoran, osim ukoliko kršenje nema uticaja na procenu štetnog incidenta. U slučaju teškog zanemarivanja i kršenja ugovornih obaveza, najmoprimac je odgovoran u onoj meri u kojoj je krivica na najmoprimcu. Najmoprimac je takođe u potpunosti odgovoran za namerno nanetu štetu. Ako je šteta naneta usled teškog zanemarivanja, odgovornost je srazmerna krivici najmoprimca.
d.
Ukoliko je pokrivanje za požar i krađu uključeno, najmoprimac je delimično odgovoran za štetu na staklima, štetu uzrokovanu od strane divljači, vatre i elemenata sa odbitnim učešćem od 160,00 EUR po zahtevu, plus paušalni iznos 29,50 EUR. Najmoprimac ima izričito pravo, u pogledu paušalnog iznosa, da pokaže da nije došlo do štete ili da je ona znatno niža od paušalnog iznosa.
e.
U ostalim slučajevima, primenjuju se zakonske uredbe.
f.
Europcar naplaćuje administrativnu taksu za obradu štete u vrednosti od 36€ bez obzira na nivo kupljenog osiguranja od strane klijenta.
24) OGRANIČENJA
Ako je nezgodu zabeležila policija, zahtevi za kompenzaciju od strane Europcar-a upućeni najmoprimcu dospevaju nakon što Europcar ima priliku da pogleda datoteku istrage. Period organičenja počinje najkasnije šest meseci nakon vraćanja vozila. Ako treba pregledati datoteke, Europcar obaveštava najmoprimca bez odlaganja o datumu pregledanja datoteke.
25) ODGOVORNOST EUROPCAR-A
Sva odgovornost Europcar-a usled kršenja ugovornih dužnosti je ograničena na slučajeve namernog grubog zanemarivanja, uključujući namerno ili grubo zanemarivanje predstavnika i zaposlenih. Europcar je odgovoran samo u slučajevima lakog zanemarivanja za povrede nanete po život, telo ili zdravlje, za kršenje osnovnih ugovornih dužnosti i za obavezne odgovornosti u skladu sa odredbama zakona o odgovornosti za kvalitet proizvoda. U tom slučaju, odgovornost je ograničena na obim kompenzacije tipičnih ugovornih gubitaka.
26) ŠTA SE DEŠAVA U SLUČAJU SPORA U VEZI SA MOJIM IZNAJMLJIVANJEM?
U slučaju spora između Vas i Europcar-a u pogledu Vašeg iznajmljivanja, primenjuju se srpski zakoni – nadležan je sud u Beogradu prema sedištu Najmodavca.
Molimo kontaktirajte Korisnički servis Europcar-a u zemlji u kojoj ste napravili rezervaciju. Ta zemlja može biti različita od one u kojoj iznajmljujete Vozilo ili od zemlje koja je Vaše mesto boravka.
Za rezervacije koje ste napravili preko Europcar Srbija, možete da kontaktirate Korisnički servis na sledećoj adresi i broju telefona:
Primero Rent a Car d.o.o.
Vase Pelagića 38
11040 Beograd
Srbija
email: sr.racporue@ecivresremotsuc_SC
Sva obaveštenja koja se šalju Vama i Europcar-u u skladu sa Ugovorom o iznajmljivanju šalju se na adrese navedene u ugovoru, koje Vi i Europcar priznajete kao odabrano sedište za sve svrhe, i sve izmene se moraju preneti drugoj strani.
Obavezujuća dokumenta između Vas i Europcar-a su, po redosledu prioriteta, sledeća:
27) DA LI POSTOJI KODEKS PONAŠANJA PRIMENJIV NA INDUSTRIJU IZNAJMLJIVANJA AUTOMOBILA?
Europcar sebe smatra obavezanim kodom ponašanja za industriju iznajmljivanja automobilu, koji je objavio Leaseurope. Možete dobiti više detalja na web-sajtu leaseurope.org.
Verzija septembar 2024.
DODATAK 1 - POMOĆNE ODREDBE I USLOVI
Tokom trajanja Perioda iznajmljivanja ugovorenog sa Europcar-om, imate mogućnost korišćenja usluge Upravljanja hitnim slučajevima, bez dodatne naplate.
Europcar zadržava pravo naplate ovih troškova najmoprimcu u slučaju da najmoprimac i/ili Vozač izazovu korišćenje ove usluge bez posebnog razloga ili samo njihovim delovanjem.
Usluga asistencije sačinjava, između ostalih beneficija
DODATAK 2 Preporučeni cenovnik 2023 - Europcar Srbija
Hvala Vam što ste odabrali Europcar.
„Ako dodate bilo koju pomoćnu uslugu koju niste već odabrali prilikom rezervacije, molimo obratite pažnju da cenovnik može varirati između datuma rezervacije i početnog dana iznajmljivanja. Za sve dodatne pomoćne usluge, primenjuju se samo cene primenjive na dan iznajmljivanja.“
Europcar | |||
DODATNA OPREMA | CENA PO DANU | MAKSIMALNA CENA | ODGOVORNOST |
SEDIŠTE ZA BEBU / DETE | 9,6 € | 76,8 € | 300 € |
KOLICA ZA BEBU | 36 € | 36 € | 240 € |
NAVIGACIONI SISTEM | 9,6 € | 76,8 € | 360 € |
LANCI ZA SNEG | 42 € | 42 € | 90 € |
WIFI | 9,6 € | 76,8 € | 120 € |
GARANTOVANI DIZEL | 6 € | 30 € | |
DODATNE USLUGE | CENA PO DANU | MAKSIMALNA CENA | ODGOVORNOST |
DODATNI VOZAČ | 12 € | 72 € | |
NAKNADA ZA RAD NAKON RADNOG VREMENA | 36 € | 36 € | |
NAKNADA ZA AERODROM | 7,2 € | ||
NAKNADA ZA PRELAZAK GRANICE | 9,6 € | 96 € | |
NAKNADA ZA ISPORUKU/PODIZANJE | 36 € | 36 € | unutar granica grada |
NAKNADA ZA ISPORUKU/PODIZANJE | 1,92 / KM | daljina preko 25KM | |
DOPLATA ZA MLADOG VOZAČA | 24 € | 72 € | |
DOPLATA ZA STAROG VOZAČA | 24 € | 72 € | |
IZGUBLJEN PRIVEZAK | 12 € | 12 € | po komadu |
IZGUBLJENI KLJUČEVI OD AUTOMOBILA | 140 € - 600 € | 140 € - 600 € | 140 € - 600 € |
TROŠKOVI DOPUNE GORIVA | 30 € | 30 € | po slučaju |
NAKNADA ZA PARKIRANJE | 36 € | po slučaju | |
ADMINISTRATIVNA TAKSA ZA ŠTETU | 36 € | 36 € | po slučaju |
ADMINISTRATIVNA TAKSA ZA SAOBRAĆAJNI I KOMUNALNI PREKRŠAJ | 36 € | 36 € | po slučaju |
ZAŠTITA STAKALA I GUMA | od 3,6 € | 36 € | |
TAKSA ZA DOMAĆI JEDNOSMERNI NAJAM | 60 € - 180 € | Beg-N,Sad: 60 €; Beg- Niš: 138 €; N.Sad-Niš: 180 € | |
TAKSA ZA VRAĆANJE VOZILA U DRUGOJ POSLOVNICI U ISTOM GRADU | 18 € | 18 € | |
TAKSA ZA MEĐUNARODNI JEDNOSMERNI NAJAM | Molimo pozovite naš rezervacioni centar +381 11 785 2820 |
*PDV je uključen u cenu
DODATAK 2 - Osiguranje i zaštita (sa uključenim PDV-om)
*iznosi su izražene u € sa uračunatim PDV-om
Verzija septembar 2024.